7 Eylül 2012 Cuma

Yüz Profilli Sütlaçlar


Balböcüklerim ile birlikte atıştırmalıklarımıza yüz profilleri yapmaya doyamıyoruz. Sütlaç yapmayı bilmeyen yoktur herhalde bu yüzden de tarifini bu günlük yazmıyorum. Sütlaçta yaptığım tek farklı işlem ocaktan aldıktan bir kaç dakika sonra gıda için kullanılan gül suyu koymam. Gül suyu aromalı sütlaç harika oluyor, denemenizi tavsiye ederim. Balböcüklerime Tarçınlı sütlaç yesinler diye tarçından yüz şekilleri yaptım. Eski blogumdaki "Salçalı Ekmeklerde" olduğu gibi çok hoşlarına gitti.


Ertesi gün kendi sütlaçlarını kendileri süslemek istediler. İlla burunlarını işime sokacaklar. Ehh n'apalım artık büyüdüler, kendi işlerini kendileri göreceklermiş. Sütlaçları birbirlerine ikram ettiler. Ağabi kardeşin kardeş de ağabinin tatlısını afiyetle yedi.. Geçen sene tarçını ağızlarına sürmüyorlardı. Her sene çocukların huyu suyu değişiyor, tarçını sevmeye başladıklarına çok sevindim çünkü ben severek kullanıyorum.  


5 yorum:

  1. Bu sütlaçlar tam yemelik elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar cici olmuş ya :)
    e annesi artık bırakta burnunu soksunlar ama hem eğlenmiş olurlar sana yardımcı ne güzel :)öpüyorum böcükleride senide..

    YanıtlaSil
  3. BENİM TORUNUMDA BÜYÜR BÖYLE İNŞALLAH.....ALLAHIN NAZARI ÜZERLERİNDE OLSUN ...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...