15 Eylül 2012 Cumartesi

Ayvalık'ta Taekwondo ve Gümüş Madalya Sevincimiz

Okullar kapandıktan sonra oğlumun başladığı kurslardan biri de Taekwondo idi. Bir hafta önce pazar günü Ayvalık'ta düzenlenen ve ilk taekwondo maçına katılan oğlum gençler 24 kiloda 2. 'lik (gümüş madalya) kazandı. 

İlk karşılaşmasında madalya beklemiyordum, haliyle hem sevindim hem de azmi ile oğluşumla gurur duydum. İlk maçındaki yeşil kuşak sahibi rakibini mağlup ederek finale kalan oğlum bu defa kendinden daha tecrubeli olan kırmızı kuşak sahibi rakibine karşı mağlup oldu. Final maçında zorlandığını gören hoca nasılsa ikincilik garanti diye oğluma; "istersen burada bırakabilirsin, zorlamana gerek yok" demiş, ama oğlum devam etmek istemiş. Eşime "sizin oğlan çok inatçı çıktı sonuna kadar gideceği benim bile aklıma gelmiyordu" demiş.. Madalyadan çok, final maçında puan alamamasına rağmen pes etmeden sonuna kadar mücadele etmesi  hoşuma gitti.

Bir de eve geldiğinde bana oyun oynuyor; "Anne ben hiç madalya kazanamadım moralim çok bozuk" diye.. (^_^) Dedim ya.. ilk maçı olduğu için Ona hep; "Oğlum, karşılaşmalarda madalya alanlar olacak, alamayanlar olacak. Sen elinden geleni yap, eğlenmene bak. İlk maçın olduğu için tecrubesizsin, madalya kazanmak önemli değil önemli olan yaptığın işten keyif alman, maç sırasında neler yapman gerektiğini öğrenmen. Nasılsa bu ilk ve son maçın olmayacak.." dedim. Madalya kazanamaması halinde üzülmesini hiç istemedim. 

E.. haliyle ben kazanamadım deyince "olsun be annecim sen eğlendin mi bana onu söyle.. Maçlara katılmak nasıl bir duyguymuş" diye sora koymuşken.... Oğlum "sürpriiiiiz.... ben ikinci oldum olee olee olee..." diye zıp zıp zıplarken şaşkına döndüm. Bu denli mutlu olmasına çok mutlu oldum, gözleri ışıl ışıl parlıyordu hep beraber sarılarak zıplamaya devam ettik. O anki yaşadıklarımı tarif etmesi biraz güç, "yaşayan bilir" desem....

Neyse, kısaca gururum Oğluşumun o anını paylaşmak istiyorum bu gün.. (^_^) İşte o An..


Final Maçı


Madalya Töreni


Havran'dan müsabakalara dört arkadaş katıldılar.. 
Aybike 30 kilo kızlarda 1. (altın madalya)
     Tuncer 24 kilo erkeklerde 2. (gümüş madalya)
 Tolga 24 kilo erkeklerde 3. (bronz madalya)
                  Ayşegül 30 kilo kızlarda 3. (bronz madalya) kazandılar..

Aferin Size... (^_^)



Başarılarınızın devamını Dilerim..

6 yorum:

  1. Benden de kocaman bir aferin olsun hepsine.
    Ömürleri boyunca spor yapmaya ve her alanda başarılı olmaya devam ederler inşallah.

    YanıtlaSil
  2. tebrik ederim çok çok prensi tatlım harika bişiiiii :))
    başarıları daim olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Ne büyük mutluluk ve gurur :))Tebrik ederim oğlunuzu :) Nice başarılı günlerinize :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel!tebrikler sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...