9 Nisan 2012 Pazartesi

Kır Çiçekleri Etkinliğimiz


         Bu fotolar önceki pazardan kalma. Annemin bizi ziyarete geldiği haftasonundan.. Annemi dönüş için otogara geçirmeye giderken kır düğün salonunun dışında sapsarı açmış kır çiçeklerini gördük..
           Anneciğimi yolcu ettikten sonra kızımla kaldırıma oturduk ve kır çiçeklerinden bir tac ördük.. CiCi kızım benim için çiçeklerden topladı ben de saç örgüsü örer gibi çiçekleri ikişer ikişer katarak uzunca ördüm.. ucunu da gelişi güzel aralara sıkıştırdım..

                            


 Balböcüğüm tacını takınca bir havalara girdi, anneciğine ne pozlar verdi..  O gün bütün öğleden sonramız ortalıkta prenses prenses dolaşarak sağa sola kırıtarak geçti.. (^_^) CiCi kızım benim yerim seni yerim yerim.. ŞimdiliK.. (^_-)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...