1 Nisan 2012 Pazar

Konserve Kutularını Değerlendirdik


Bu haftasonu anannemiz bizi ziyarete geldi. Daha önce salça kutusundan Uğurböcüklü, Tweety 'li, Bezelye kuttusu ile de Uğurböcüğü Hanesi yaptık bu hafta da CiCi yeğenime BİM'den aldığım CiCİ peçeteleri kullanarak bezelye kutusundan legolarını toparlayacağı bir kova ve oğlumun Tweety kumbarası için kullandığım peçetelerden artan dört Tweety ile salça kutusundan kumbara yapıp yolladım.. Annem şu saat itibariyle eve uğlaşmak üzere olmalı, merakla haberlerini bekliyorum..


Ön hazırlıklarını bir hafta önce yapmıştık..
*Bezelye kutusundaki teneke kesiklerini pense yardımı ile sıkıştırdım.. Salça kutusunın kapağını maket bıçağı ile keserek para deliği açtım..
*Kutulara bir kat su bazlı parlak vernik sürdüm. Vernik kuruduktan sonra bir kaç kat beyaz akrilik boya ile astarlayarak yazıları tamamen kapattım..


Bir yandan ben bu işlemleri yaparken Balböcüklerim de suluboya etkinliği yaptılar.. Ne güzel resim yapıyorlardı, sonra ben elimi boyadım ve bir kelebek yaptım.. Ayy o da nee kızım da elini boyamaya balşladı (^_^) kelebeğin altına küçük bir balık yaptık sonra o devam etti.. İşimiz bittiğinde her yanı boya olmuşu (^_^)
* Daha sonra büyük bezelye kutusuna BİM'den aldığım peçetelerden kare parçalar keserek, peçete tutkalı ile kutuya yapıştırdım. Peçeteler kuruduktan sonra su bazlı vernik sürdüm.. Renkli boncuk boyaları kullanarak karelere yama havası vermek için dikiş çizgileri çizdim..


* Kutuların her yanına son defa su bazlı parlak sürdükten sonra bezelye kutusunun iç ve dışına slikon ile kurdeleler yapıştırdım.. Vee işte.. tataam.. İşlem tamam.. Kutular kullanıma hazır..


Bu arada BİM'in salça kutuları kırmızı kapaklı hemen bir tane aldım ve yeşil kapağı değiştirdim şimdi uğurböcüğümüz daha CİCİ Oldu sanki..

Yeğenime bir de Resim Çerçevesi boyadım Çerçevemizi görmeniz için "Tatlı CaDı"ya bekliyoruum.. Şimdilik..

2 yorum:

  1. Çok tatlı olmuşlar ellerinize sağlık :) ben çok beğendim dekupajlı olan harika güzel fikir ve de :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...