1 Nisan 2012 Pazar

Salça Kutusundan Uğurböcüğü Kumbara




Haftada dört gün Kızım ile birlikte ahşap boyuyoruz bu arada evdeki salça kurularımızı da değerlendiriyoruz..

Tuz hamur kaplayarak yaptığımız salça kutundan kalemlikten sonra, şimdi de akrilik boyalarla boyadığımız salça kutusundan kumbara yaptık.. Son zamanlarda salçalarımı ŞOK marketten alıyorum domates salçasının üzerinde ayrıca plastik bir kapak var..

Önce kapağın üzerine maket bıçağı ile para deliği açtım..

Sonra kutuya beyaz boya ile bir kaç kat astar yaptık.. bu işlem kızıma ait.. Daha sonra ona boyaması için küçük bir ahşap tepsi alınca onu boyamaya başladı.. Ben de kumbarayı tamamladım.. Kan kırmızıya boyadığım kutunun üzerine kızımın boya kalemlerinden birinin arkası ile siyah benekler yaptım.. Uğur böceğinin başını boyadıktan sonra Slikon ile hareketli gözlerden taktık çok CiCi bir kumbara oldu..




Nette salça kutularının farklı şekillerde süslenip, farklı amaçlarda kullanılan pek çok çalışma gödüm.. Eminim siz de yapmışsınızdır.. ŞimdiliK..


4 yorum:

  1. ah bayıldım! süper olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ablası (ne de olsa kızım yaptı sayılır).. (^_^)

      Sil
    2. bence cok kotu

      Sil
    3. kötü de olsa kızım ile paylaştığım an çok değerliydi, yine de samimiyetiniz için teşekkür ederim..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...